Regulamin
- Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym plonka-podlesna, zwanym dalej Sklepem, znajdującym się pod adresem plonka-podesna.pl
- Sklep prowadzony jest przez „Płonka” Natalia Załęska-Pyć
Podleśna 78A, 11-040 Dobre Miasto
NIP: 7393748695 - Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników sklepu, zwanych dalej Klientem.
Korzystanie ze sklepu
- Umowa kupna sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem.
- Klient będzie musiał podać dane osobowe aby złożyć zamówienie.
- Informacje odnośnie administrowania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.
- Aby złożyć zamówienie należy wypełnić formularz zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia to 1-7 dni roboczych. Zamówienia specjalne są wykonywane w określonym czasie pomiędzy Klientem a Sklepem
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe, wykonane własnoręcznie.
- Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień.
- Ceny podane w Sklepie są cenami zawierającymi podatek VAT (23%)
- Na życzenie jest możliwość wystawienia Faktury VAT.
Dostawa i płatność
- Za zamówione towary oraz przesyłkę Klient może zapłacić tylko poprzez przelew bankowy na wskazany poniżej rachunek bankowy Sklepu.
„Płonka” Natalia Załęska-Pyć
Podleśna 78A, 11-040 Dobre Miasto
BNP PARIBAS 25 1600 1462 1859 9882 8000 0001 - Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 7dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia zostaną anulowane.
- Towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy InPost. Klient przed odebraniem paczki powinien sprawdzić jej stan, w przypadku uszkodzenia opakowania należy sporządzić protokół szkody. Oraz skontaktować się ze Sklepem.
Zwroty i reklamacje
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14dni od daty otrzymania towaru, oraz zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Wraz z odsyłanym towarem należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy oraz poinformować Sklep poprzez wiadomość e-mail na adres plonka.podlesna@gmail.com
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Nienaruszony towar należy zwrócić w firmowym opakowaniu na adres: „Płonka” Natalia Załęska-Pyć
Podleśna 78A, 11-040 Dobre Miasto - Klient pokrywa koszt zwrotu towarów. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane dane przez Klienta w terminie 3 dni od dostarczenia towaru.
- Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego.
- W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres plonka.podlesna@gmail.com z opisem wady produktu
- Klient otrzyma odpowiedź na temat rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji. W przypadku gdy wymiana nie będzie możliwa Sklep zwróci pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki na podane przez Klienta dane. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią na temat reklamacji.