Regulamin

  1. Regulamin określa zasady zamawiania produktów w sklepie internetowym plonka-podlesna, zwanym dalej Sklepem, znajdującym się pod adresem plonka-podesna.pl
  2. Sklep prowadzony jest przez „Płonka” Natalia Załęska-Pyć
    Podleśna 78A, 11-040 Dobre Miasto
    NIP: 7393748695
  3. Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników sklepu, zwanych dalej Klientem.

Korzystanie ze sklepu

  1. Umowa kupna sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem.
  2. Klient będzie musiał podać dane osobowe aby złożyć zamówienie.
  3. Informacje odnośnie administrowania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności.
  4. Aby złożyć zamówienie należy wypełnić formularz zamówienia.
  5. Czas realizacji zamówienia to 1-7 dni roboczych. Zamówienia specjalne są wykonywane w określonym czasie pomiędzy Klientem a Sklepem
  6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są oryginalne, fabrycznie nowe, wykonane własnoręcznie.
  7. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień.
  8. Ceny podane w Sklepie są cenami zawierającymi podatek VAT (23%)
  9. Na życzenie jest możliwość wystawienia Faktury VAT.

Dostawa i płatność

  1. Za zamówione towary oraz przesyłkę Klient może zapłacić tylko poprzez przelew bankowy na wskazany poniżej rachunek bankowy Sklepu.

    „Płonka” Natalia Załęska-Pyć
    Podleśna 78A, 11-040 Dobre Miasto
    BNP PARIBAS 25 1600 1462 1859 9882 8000 0001
  2. Czas oczekiwania na wpłatę wynosi 7dni od daty zakupu. Nieopłacone zamówienia zostaną anulowane.
  3. Towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy InPost. Klient przed odebraniem paczki powinien sprawdzić jej stan, w przypadku uszkodzenia opakowania należy sporządzić protokół szkody. Oraz skontaktować się ze Sklepem.

Zwroty i reklamacje

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży na odległość bez podawania przyczyny w terminie 14dni od daty otrzymania towaru, oraz zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie. Wraz z odsyłanym towarem należy dołączyć oświadczenie odstąpienia od umowy oraz poinformować Sklep poprzez wiadomość e-mail na adres plonka.podlesna@gmail.com
  2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i w żaden sposób niezniszczony. Nienaruszony towar należy zwrócić w firmowym opakowaniu na adres: “Płonka” Natalia Załęska-Pyć
    Podleśna 78A, 11-040 Dobre Miasto
  3. Klient pokrywa koszt zwrotu towarów. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie przelany na podane dane przez Klienta w terminie 3 dni od dostarczenia towaru.
  4. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego.
  5. W przypadku chęci reklamacji danego towaru należy skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres plonka.podlesna@gmail.com z opisem wady produktu
  6. Klient otrzyma odpowiedź na temat rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sklep wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji. W przypadku gdy wymiana nie będzie możliwa Sklep zwróci pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki na podane przez Klienta dane. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią na temat reklamacji.